pysselvera

Alla inlägg under februari 2011

Av Åsa Hult - 17 februari 2011 08:17

  


Vad lite cellofan kan göra susen på något man

ska ge bort... & ett fint band att göra en liten

rosett med !

I betongskålen har jag vitt grus, små vita trähjärtan vid sidorna

och två ljus i olika storlekar som ser ut som sten.

En kul ge bort present.......


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 16 februari 2011 19:46


Här är ett av kuddfodralen jag prata om en annan dag, till prydnadskudde i storlek

45 # 45. En tacksam färg och snygg tycker jag eller vad säger ni ?????


pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 16 februari 2011 19:40

Jag nämnde ju en hög vas jag har köpt in......


  


....visst är den läcker ! Till exempel med

en grön växtboll , snyggt !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 13 februari 2011 20:09

 Kommer förresten att visa lite bilder

på mina underbara vasar med ornament ( höga )

som jag köpt in och även jättegranna kuddfodral

till prydnadskuddar, men som sagt .......

bilderna kommer....inom kort....!!!


pysselvera/Åsa     

Av Åsa Hult - 13 februari 2011 19:36

Det skadar inte att kasta in en sommarbild i allt pyssel......



....som just nu går på väldig sparlåga pga av olika anledningar, bla att jag

ska lära mig att leva med en sjukdom jag fått och tydligen ska ha resten av

livet ! Ja ja men pysslas ska det, så bara tålamod det kommer mera.....jo

så var det ju detta med sommarbilden också, häromdagen hade jag världens

VÅRKÄNSLOR så kom den förbena... snön igen !!! Nu har vintern varit alldeles

för länge !!!

Kan berätta att jag ska gjuta i en ny sorts betong framöver som är färgad å klar

det ska bli riktigt spännande........återkommer som sagt !!!


pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 3 februari 2011 10:06

  


Vet ej om jag visat den här förut, men den här är målad i silverfärg och

naturligtvis har jag använt änglar......   


......ja och så här kan den se ut dekorerad med lite grus och ljus !


pysselvera/Åsa 

Ovido - Quiz & Flashcards