pysselvera

Alla inlägg under mars 2011

Av Åsa Hult - 25 mars 2011 17:40

Äntligen !    

Jo, äntligen kan man gå ut i garaget och gjuta igen !


      


Det ska bli helt underbart att få vara lite kreativ igen, kanske göra lite

mer ljushållare fast i vit betong och även hjärtat med rosor & LOVE texten

också i vit betong. Ska bli spännande å se resultatet, får fota å visa er på

bloggen när det är klart !


pysselvera/Åsa



Av Åsa Hult - 24 mars 2011 16:12

  

Skulle bara säga att hemsidan är avslutad, nä tummen upp för blogg !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 6 mars 2011 20:47

  


Här är ett kuddfodral till som jag inte visat för prydnadskuddar !

Inte så dumt eller ????



Och här är ett annat......

Oj oj oj.... tänkte jag när jag såg det, men faktum är att det blev en snygg

färgklick, som min son fick på sin säng och det blev riktigt gassigt !

Intresserade ? Skicka ett mail.


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 5 mars 2011 22:50

  

Hallå hallå !


Ville bara berätta att jag prövar att ha en hemsida också !

VÄLKOMMEN !


www.123minsida.se/pysselvera


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 1 mars 2011 21:48

  


Jag visa ju kuddfodral jag köpt in för ett litet tag sedan, här kommer två till....



.....tycker själv att dem inte är så dumma ! Fodralet med " LOVE " har min dotter på sin säng, passa jättebra !

Eller vad säger ni ? Är någon intresserad skicka bara ett mail.


pysselvera/Åsa  

Ovido - Quiz & Flashcards