pysselvera

Alla inlägg under april 2011

Av Åsa Hult - 30 april 2011 19:53

.....men använt nya band för upphängning !


   


Hoppas detta blir bra, det är ju dock tygband men man måste ju testa !!!

Som vanligt kommer det något sorts resultat senare när det är klart !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 30 april 2011 19:45

Så här blev änglaansiktet i svart, ja det har fortfarande inte torkat ordentligt 

än men det är så kul å visa !


 


Det ser inte lika trevligt ut i svart som i vitt eller vad tycker ni ???


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 29 april 2011 08:35

 

Nu har vi ( jag och min man ) prövat en annan variant

                             på änglaansikte, vi målade det svart och det ska bli

                             väldigt intressant å se hur det blir ! Jag håller även

                              på och testar att göra krukor eller lyktor ja eller vad

                              det nu blir, bilder kommer senare !


pysselvera/Åsa

                             

 
Av Åsa Hult - 25 april 2011 12:18

LÅNGFREDAG Å    !!!!!    

Underbart väder för att stå och sälja några timmar, tror aldrig att jag visat

ett enkelt litet försäljningsbord. Jaa så här kan det se ut när jag står ute

och säljer, ja nästan på hemmaplan !

Är jag ute på julmarknader står jag ju alltid inomhus så långfredagen var en

höjdare med denna gudomliga solen också som vi inte blivit så bortskämda med

på ett tag.


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 20 april 2011 16:37

Nu äntligen kan jag få visa er vad det blev för något i garaget häromdagen

när jag hade lite testing testing !!! Ja, med vit betong ......


 

små vita rosor.....


   


ljushållare.... med och utan värmeljushållare.

Och till sist min spruckna änglaform som jag använde i alla fall....


 


.... och det fungerade ju rätt så bra !!! Eller vad tycker ni ?

Jag blev nöjd å det är ju såååå kul !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 18 april 2011 16:41

Vit betong & experiment !!!!


 

Experimentet har jag på bilden här.... det är min änglaform som spruckit

så jag tänkte att man bara kunde gjuta ansiktet jaa så det är testing testing

nu .....


   


.... har även gjort mer hjärtan och prövat rosor i

vit betong.....


 

.... pröva också en annan modell på ljushållare, ska bli intressant å se hur det

blir med vita hjärtan i vit betong ! Hm redan nyfiken och det ska inte röras

på någon dag ! 


  

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 15 april 2011 06:42

Dekorerade mitt hjärta i vit betong igår........


 


....kom på att jag hade mina små änglar kvar, det blev

lite sött tycker jag ( som tycker om änglar ).....


pysselvera/Åsa



Av Åsa Hult - 13 april 2011 21:34

Här efterlyser jag roliga tips på vad jag kan göra med mitt

lilla experiment, har själv några på bilderna men jag vet att

ni har tusen andra utföranden på detta enkla fat......


        


.....skulle bli jätteglad !


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards