pysselvera

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Åsa Hult - 8 september 2011 19:13


Började plocka i husvagnen idag, så nu får det bli fortsättning i några dagar...

äntligen kommit igång lite grann iallafall ! Tänkte åtminstone göra någon till-

fällig lösning till mina olika saker jag gett mig på.....( har ingen plats kvar snart ) !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 8 september 2011 19:04

 

Har varit ute i garaget och gjutit lite.......


   

...började med denna form i vit betong och dekorerade med ett kors av små

rosor. Tanken bakom denna ide`n är att kunna sätta den vid graven och att

kunna ha ett gravljus i själva ljushållaren.


 

Mitt nästa projekt var att göra ett hjärta som jag har lite idee`r till......men det

återkommer jag till !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 8 september 2011 14:08

Äntligen fick jag mina fåglar.......


 

....och lite annat jag ska ha och pröva nya idee`r ! Men så här blev det med en

fågel på, rätt trevligt faktiskt. Eller vad tycker ni ???  Ni vet att era åsikter kan

vara guld värt för mig, så säg gärna vad ni tycker.


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards