pysselvera

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Åsa Hult - 17 september 2011 18:10

  

Idag har jag skurat i denna

gamla "pärla", med sin fina

inredning som består av sol-

blekta blåa gardiner ( som jag

kommer ha kvar så länge ), 

dynor i oranget och mörk-

brunt trä.

Så ev imorgon ska dynorna

piffas upp å bli vita och lite

andra smådetaljer som gör

att "pysselveras" vagn ska

bli lite trevligare..........

Riktigt kul att ha kommit igång !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 17 september 2011 11:36

Efter husvagnspyssel får det bli gjutning, har fått beställningar

som ska vara färdigt snart. Bland annat ska jag gjuta.......


 

en sådan här form men använda en fågel som dekoration och även greja med

den här som är på bilden och en annan form. Bilder kommer som vanligt när jag

är klar.......


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 17 september 2011 11:18

        Äntligen !!!   


Vaddå ? Jo, jag har äntligen börjat med

min husvagn för jag har absolut ingen

plats till allt jag har gjort. Så igår fick

min älskade man    ett ryck och drog med

mig också, så vi flytta husvagnen först

sedan bar jag ut lite saker som inte be-

hövdes. Sedan va det dammsugning och

min man stabilisera "pallen" till ingången !

Så nu är det bara att fortsätta skura så

det blir lite fräshare( stavas det så ? ), ja

det är ju dock bara tillfälligt tills vi börjar

ordentligt och river å`gör om ! Det kommer

väl troligtvis någon bild när jag är klar.......


pysselvera/Åsa 

Ovido - Quiz & Flashcards