pysselvera

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Åsa Hult - 20 september 2011 18:19

Har varit ute i garaget idag och kollat till några saker jag gjöt häromdagen, men

det hade inte bränt färdigt. Men det trodde jag så en utav sakerna gick naturligtvis

i tusen bitar hm, så går det när man är för ivrig !

Men en grej jag lyckades med var den här.....


 

....som bara skulle slipas till lite. Själva glashållaren är för värmeljus egentligen

men jag tycker nog att man även kunde göra som på bilden. Ja ja, det gör man

ju som man känner för men det var en ide`.


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 20 september 2011 18:12


Jag efterlyste ju tips på det här   och jag fick för mig att

måla det svart, så det gjorde jag. Men nu då ??? Så här blev den i svart......


    

.....men sedan då vad kan man göra ??? Kom gärna med tips !!!!


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 20 september 2011 07:37

Jag gjorde detta hjärta för ett tag sedan och nu har jag slipning kvar.....


 

....och till sist det roligaste : vad ska man göra med den ? dekoration osv ?

Kom gärna med tips, inga tips är dumma kom ihåg det !


Så måste jag ju även visa ett av mina misslyckade projekt !  Testas ska det ju

göras och dumt kan det bli.........som den här !


 

Ja, resultatet ser ni ju själva !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 20 september 2011 07:26

 



Mitt aktuella betongpyssel just nu är dessa två, på

båda kommer jag dekorera med vita fåglar. Första

bilden ska jag även måla på ovansidan och det har

jag inte prövat förut iallafall inte på vit betong, så

det blir spännande och se på det resultatet. Ska fort-

sätta med detta idag, fortsättning följer......( är

beställningar så jag måste bli färdig med dem )


pysselvera/Åsa 

Ovido - Quiz & Flashcards