pysselvera

Alla inlägg under maj 2012

Av Åsa Hult - 31 maj 2012 16:42

Även hjärtat med fåglar är färdigt...






....så här blev det..


pysselvera/Åsa   

Av Åsa Hult - 31 maj 2012 15:57

Idag var det lossning av formar :)


Gjorde ju en LOVE-tavla häromdagen som jag blev nyfiken på

om man måla den, sagt o gjort så fick det bli...




...jaa och så här blev det, tanken var ju från början att ställa på en tavellist eller varför inte altanen

och trädgården kanske på något roligt sätt :)




Ursäkta taskig bild ! Det är en åttakantig form jag gjutit i med hjärtan på och sedan målat den svart...




Ett axplock från grejerna jag gjutit...


pysselvera/Åsa   

Av Åsa Hult - 29 maj 2012 13:46

Har gjutit ett stort hjärta idag....




...som ska sitta på vid en grav om beställarna blir nöjda.


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 29 maj 2012 13:01

Förmiddagen har jag ägnat i garaget idag

både gjutit och målat....




Målade hjärtat vitt...




Gjöt en LOVE tavla att bara ställa på en tavellist....




Jaa ska nog göra någon sorts dekoration i den här...får se :)


Ha en fortsatt solig dag ( dock lite blåsig här )


pysselvera/Åsa   

Av Åsa Hult - 27 maj 2012 21:57

Idag har jag och min älskade man satt upp en presenning

i garaget så det blev avdelat mer, ja så jag har min egen

lilla hörna i " mitt garage " hi hi :)




Så här har ni en liten bild av min hörna där jag gjuter och även

tänkte jag kunde ställa ut färdiga saker jag gjort till

försäljning. Jaa det här är alltid en början som ska utvecklas

mer och mer är tänkt.....

 -lig rapport från


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 22 maj 2012 14:13

Idag har det varit full fart i det underbara vädret :)




Testade en halvstor hink idag med betong som ska bli en hög kruka, hoppas bara inte kanterna blir för tunna...

återstår att se :)




Lite annat smått o gott....




En love tavla eller kanske kan man använda det som grytunderlägg, blir det en tavla fundera jag på att sätta

någon sorts dekor på, ja ja i så fall kommer bildbevis....




Mycket testande här ! En ny grej jag aldrig prövat, skål eller kruka ja det är frågan, eller rentav lägga en duk

i så har man helt plötsligt ett kakfat som icke blåser iväg ute i trädgården när det är fika.. 




NU BEHÖVER JAG ER HJÄLP !!! TYCKER NI DET ÄR SNYGGT NÄR DET ÄR LUFTBLÅSOR SOM PÅ BILDEN ELLER

SKA EN SÅDAN HÄR VARA SLÄT ???    SNÄLLA SKRIV EN KOMMENTAR !!!


Japp det var allt för mig just nu  


pysselvera/Åsa      

Av Åsa Hult - 19 maj 2012 12:03

Det är alltid trevligt att ta en tur ut i garaget......




En lite " love " tavla....




Investerade i en brödkorg som jag var tvungen att gjuta i, måste ju testa :)

Och så blev det gjutet ett fågelbad och ett hjärta " love " idag också....


 



Ha en bra dag :)


pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 18 maj 2012 12:49

Ville bara berätta att jag gjöt ju in ett kort på 

sonen men han ville inte vara med:))) Kortet

blev grumligt eller vill ni hellre se hur det blev ???

Kommentera i så fall :)


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards