pysselvera

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Julgrupp...

Av Åsa Hult - 27 oktober 2012 20:24

Har varit ute och målat lite, så nu var det dags

att få ihop en julgrupp likt den på bilden som jag

gjorde en annan gång....


 


....men hur den blir bestämmer jag just i ögonblicket jag pysslar, typiskt mig att göra något å just då få 

rätta "feelingen" i själva pysslarstunden. Ja ja sån är jag :)

Ha en fortsatt go helg allihop !!!


pysselvera/Åsa 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Hult - 24 januari 2014 11:56


      Längtar ut till detta ställe nu...så hoppas det blir en kort vinter och våren kommer.  Får så mycket idee`r som man vill testa :) Är med på olika sidor på facebook där det gjuts i betong eller bara  pysslas, småpyssel och större grejer....

Av Åsa Hult - 24 januari 2014 11:46


  Har nu detta hjärta till salu med sänkt pris...så är ni intresserade så skriv en rad :) Jag har gjort detta i betong och sedan målat,satt på text och dekorerat. Ha en fortsatt bra dag :)   pysselvera/Åsa ...

Av Åsa Hult - 30 november 2013 18:22

                     Har nu Julrea på mina grejer, kolla gärna Blocket också där överskriften är " Julrea betong och ljus ". Vet att det är dålig uppdatering på denna sida men får ändra på detta nu "skärpning Åsa !! " :))) Det har bliv...

Av Åsa Hult - 5 oktober 2013 22:14

Har gjutit en ljuslykta och borrat lite hål, för effektens skull och sedan målat den svart..och till sist på med ett passande band :)...

Av Åsa Hult - 3 oktober 2013 22:15

Denna fick jag syn på härhemma i en gömd hörna...hm tydligen testat decoupage..men för 5-6 år sedan..å är fortfarande inte "vän" med detta pyssel :))...

Skapa flashcards