pysselvera

Alla inlägg under januari 2013

Av Åsa Hult - 3 januari 2013 13:25

Nu när tomtarna åkte in i skåpet igen så fick jag fram lite annat...


 


...bland annat denna lilla ljushållare hittade jag i gömmorna...


 


...och mina ljuskulor bytte jag ut mot dessa stenljus istället. Tänk va lite byte kan göra å det känns lite roligare med en gång :) Kan kanske bero lite på vädret också för jag har då årets första vårkänslor idag, tittar jag ut här som jag bor så är det grön gräsmatta och solen skiner för fullt. Underbart !!!

Fortsatt go dag på er...nu ska jag fortsätta greja lite :)


pysselvera/Åsa



Av Åsa Hult - 1 januari 2013 10:21

Ja med denna bild som en kompis gjorde till igår ....mums....önskar jag er alla en god fortsättning på 2013 :)

Pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards