pysselvera

Alla inlägg under september 2013

Av Åsa Hult - 30 september 2013 10:10

 


Nu äntligen är det dags att belamra pysselbordet igen..som här...fast detta ser ju bra ut hihi ! Ska bli såå kul, det ska dekoreras betongtomtar å göras ljusgrupper med mera. Det kommer absolut bilder så fort något är färdigt :)

Ha en go dag allihop så återkommer jag...:)


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 26 september 2013 19:47

  Hej hej !


Jag har en fråga till alla er som bloggar : Har läst att man kan tjäna pengar genom att ha reklam åt företag på bloggen, någon som vet något om detta ???


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 23 september 2013 15:54

Hallå på er !

Nu håller jag på och förbereder inför julpysslet som det är dags för...tidigt tycker många men inte om man ska göra och pyssla ihop allt..det tar sin tid :) Har ingen ny bild idag så det får bli en i repris, ha det gott så länge :)

Av Åsa Hult - 20 september 2013 10:33

Det har krånglat lite med min blogg men nuu så kan jag äntligen fortsätta :)


 


Nu börjar jag greja åt juletiden så det kommer mera. Ha en bra helg och ta hand om er så skriver jag snart igen !


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards