pysselvera

Alla inlägg under april 2011

Av Åsa Hult - 13 april 2011 21:29

Den här lät jag bli i några dagar före jag rörde den.....


 


.....så bilden får tala för sig själv.....


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 13 april 2011 21:17

   


Kommer ni ihåg det spruckna hjärtat jag visa en annan

dag med bild ?? Det var inte fagert men däremot det här

blev bättre, även om jag måste slipa kanterna lite och

kanske dekorera......


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 11 april 2011 08:51

Här kommer lite bilder av mina olika tester av vit betong !



.....En vanlig ljushållare där jag testa å ta med vita pärlor som jag först trätt

på ståltråd.....


 


....min " betongklump " med blockljushållare, kan väl få stå på altanbordet

kanske....


 

....vita betonghjärtan som ligger " på tork " tänkte jag säga ja ja jag gjorde

dem igår också imorse hade jag liiiite för bråttom att.....


 


.....se om det var färdigt och så bråttom ska man inte ha som synes

på bilden, typiskt mig !


pysselvera/Åsa     

Av Åsa Hult - 7 april 2011 08:49

FACEBOOK     


Det är så typiskt mig att röra till det !

Jag tog bort Pysselveras Pyssel - Betong mm

på Facebook, jag ska göra om det tänkte jag.

Så just för tillfället är det ingen ide`att titta

in där, men jag skriver igen när jag rört färdigt !!!


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 5 april 2011 08:42

FACEBOOK        FACEBOOK        FACEBOOK


JAG VISAR NU ÄVEN MINA GREJER PÅ FACEBOOK !


Sök på :


Pysselveras Pyssel - Betong mm   


Gör en kik !  Välkomna !


Pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 4 april 2011 18:28

Mer betonggjutning....


     


.... här har jag använt mig av chockladkartongformarna, en anledning att

ha lite chocklad hemma att bjuda på ha,ha....


 

.... och så här ser det ut just nu ! Jag prövade även att göra ljushållare

i en oval form som jag dekorerade med vita pärlor, har ej tagit något foto

men jag får göra det när det är klart !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 4 april 2011 18:13

Nuuuu har jag prövat att gjuta i vit betong !!!

 

Jag använde bla den här med många fack fast jag gjorde två.......


 


......med sådana här hållare för blockljus, ska bli väldigt intressant att se hur

det blir har aldrig testat förut....


 

... resultat kommer !


pysselvera/Åsa

     

Ovido - Quiz & Flashcards