pysselvera

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Åsa Hult - 19 december 2011 20:13

Har ju skrivit x-antal gånger om mitt pysselrum som det skulle bli ordning på

pga ALLT jag gjort sedan jag blev pysslare, och nu har jag lite bilder att bjuda

på.......


 

Fyndlåda..                Plåtlådor....


 


Smått o gott....               Kort,kort,kort.....


   


T-shirtar och kuddfodral jag tryckt......                  Betong.......


   


Tavlor......                      Vasar........                    Och mycket annat !!!


HMMM ! Vet ni vad ? Här ska vi sitta och äta all go julmat ! Vad ska jag göra tro ?

Jag har absolut något att klura på, måste "gömma" undan allt för det tycker jag inte

om när allt syns till jul. Om jag kanske lägger allt i en enormt STOOOR låda och lägger

lite julklappspapper på så ser det ju bra ut ha ha ha ha !!!


Julig hälsning från


pysselvera/Åsa 

Ovido - Quiz & Flashcards