pysselvera

Alla inlägg under november 2012

Av Åsa Hult - 7 november 2012 06:41

Har God Jul ljus jag tryckt....


 


...kanske en liten julklapp till någon :) Tar 15 kr för dessa två.........

( har bara dessa två ) Går att skicka för en slant...


Annars har jag massor att göra just nu så bloggandet har kommit lite efter,

sitter med ljusgrupper och pysslar plus att jag väntar på några ljusstakar

som jag ska dekorera i med blockljus. Ja plus allt annat i våran vardag

som ska göras, så tiden bara sticker iväg.


 


Fixa till denna lyktan lite.. :)


Ha det nu så gott !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 1 november 2012 14:03

Har börjat pyssla med ljusgrupper mm nu

kan inte visa så mycket än men en liten 

grej måste ni få se....


 


....min lilla tomte som är så söt :)

Ja det kommer mera bilder snart på grejer jag pysslat ihop, ha det gott så länge !


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards