pysselvera

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Åsa Hult - 25 februari 2012 16:37

Nu ska väl äntligen alla sjukdomar vara borta, tror vi gått igenom hela registret nu !

Och jag vet att det är många med oss som har haft eller fortfarande har så jag säger

bara KRYA PÅ ER !!!    Nog om detta...

Våren har äntligen visat sitt rätta jag så jag hoppas/ska/vill bara börja använda

mina händer och idee`r till att börja i mitt älskade garage igen, har så mycket

i huvudet som jag måste prova på ja lite nya saker alltså.... Plus mina beställningar

förstås som ska göras ! Å gud så roligt det ska bli !!




Tänkte bland annat göra mer sådana här i olika storlekar och ord !


Har NI idee`r eller önskemål så skriv gärna en rad, det kanske är något jag bara kan testa :))))


pysselvera/Åsa 




Ovido - Quiz & Flashcards