pysselvera

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Åsa Hult - 1 april 2012 17:47



Har ni sett, jag lyckades !!!! Nu står det exakt så som det var tänkt ifrån början.......men.......

.....det sprack lite uppe i hörnet.Hm ! När jag lossar dessa miniformar får jag sitta med pytteskruvar

och köra in här och där i kanterna och då sprack det lite, men jag tror jag kan trolla lite med det. Så det

löser sig nog :-)




Gjorde några hederliga hjärtan också med fina band till, funderar på att måla dem eller se om det går att

skriva något på dem. Ska slipa till dem först, sen får vi se....


TILL DET TRÅKIGA :  Var ute i garaget och kollade på det jag gjorde häromdagen och kände på mitt stora

hjärta med mönster på, och det var alldeles mjukt. Alltså slutsats : troligtvis för tidigt att gjuta därute än !

Men ska kolla dem andra grejerna imorgon och det kanske bara är så att det får bränna längre. Hoppas det !!!


pysselvera/Åsa 

Ovido - Quiz & Flashcards