pysselvera

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Åsa Hult - 12 juni 2012 11:04

Ja det va hejsan vad jag fick gjort mycket idag.....men vissa grejer visar jag inte riktigt än men det kommer :)


 Den här ska jag snart börja med ska bli intressant.....


 



Den här fick jag klart idag det var bara lite slipning, lite kul tycker jag....vad tycker ni ?




Så var det ju det här igen...mååsste testa...så sagt och gjort jag måla ett fågelbad svart !




Pytteplatta hjärtan man kan dekorera med...




Dekorerade lite på tavlan med pärlor och satte i ett vitt band för upphängning....




Målade denna vitt och gjorde faktiskt ett hål så det ska i ett fint band också.....


Sedan har jag och min man inhandlat grejer så vi kan börja jobba med den lille söte hustomten snart...



Ha en go dag på er :)


pysselvera/Åsa       

Ovido - Quiz & Flashcards