pysselvera

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Åsa Hult - 3 oktober 2011 20:43


Ville bara göra ett förtydligande ! Jag pratade om att döpa husvagnen av den

anledningen att jag tänkte sätta upp någon sorts skylt på husvagnen, så 

JÄTTEVÄLKOMNA MED FÖRSLAG !!!


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 3 oktober 2011 17:06

Behöver allas hjälp att komma på ett bra namn !!!


 

Kom med förslag så är ni snälla !!!


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 3 oktober 2011 16:51

Nuu äntligen ska jag bära in mycket av mina saker i husvagnen !!!

Tänkte visa lite före och efter bilder, inte märkvärdigt alls men det

ser liiite trevligare ut !


 



Bara ett simpelt draperi och plädar runt

dynorna........


 



Samma här, plädar över dynorna och

lite dekoration i fönstret så ser det

betydligt roligare ut.......




Å`lite inredning ha ha

kunde inte hålla mig...!  


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 3 oktober 2011 07:50


  Nu äntligen har jag investerat i några fleeceplädar som jag ska använda till husvagnen, så idag blir det bla husvagn på schemat. Och så är det även dags att ta ur mina gjutningar ur former och se vad det blir. Kul kul !

Återkommer med bilder...... 


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards