pysselvera

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Åsa Hult - 24 oktober 2011 11:26

Tryckte några kuddfodral i helgen, grejar inför julmarknad........



 


" The Road to a Friends house is never long "




" Gud som haver....."




pysselvera/Åsa   

Av Åsa Hult - 24 oktober 2011 08:13


Har ändrat min header pga större och bredare plats för oss bloggare, så nu finns lite information i headern också. Ska

ta en kik idag om jag kan lossa min form med "HOME"-ordet som jag gjutit i grå betong, det är ju tyvärr så att det

blir svårare att bränna det som gjuts eftersom jag inte har ett garage med värme. Lite synd men jag får lösa det

genom att ställa in det i mitt pysselrum, så nu får jag ha än mer tålamod och inte vara för nyfiken så jag inte ska

kolla om det är klart.

Ja ja, men är det klart så kommer kameran fram.......


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards