pysselvera

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Åsa Hult - 3 december 2012 08:43

Så var det min tur att få något roligt här hemma, har ju liksom bara blivit att gjort massor som varit till försäljning :)


 


Först fick jag ta fram mina hederliga julkuls-ljus som jag fortfarande har kvar, är ingen fantast i att tända ljus varje stund så dem hänger med länge. Och först tyckte jag dem var så fina så då ville jag inte tända dem alls hihi :)


 


Här har jag tagit "resterna" av allt jag har hemma, nja kanske inte av allt men "man tager vad man haver". Så nu är det hemmets tur att få lite mys också :)


Kommer det mer ideèr så åker väl kameran fram under dagen, jag är ju hopplös med alla påhitt ibland men sådan är jag och tycker det är superkul :))

Ha en go och snöig dag, återkommer...


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards