pysselvera

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Åsa Hult - 6 december 2012 06:36

Hallu på er i vårat snökaos !

Ja kan tänka mig att vi alla "pysslar" just nu...men kanske inte det roliga pysslet

utan tänker förstås på snöskottning :) Här är skolbussarna inställda idag, men

så är det att bo på landet....hm !

Så snöskottning står högst på listan idag...jippi !!!

Men kan berätta att mina ljusgrupper i Vänersborg på Eva-Lena`s Skrädderi har

blivit sålda, ja inte alla men några stycken och jag blir jätteglad. Och mest för

att man själv suttit och gjort dem med mina egna händer och ideèr, och att det

är någon som tycker om dem. Brukar säga det när jag pratar med "kunder" hihi

att det du gör själv sitter du ju inte och beundrar å tycker att det är fint eller hur ??

Det är ju först när andra kommer och handlar som man förstår att det kanske inte

var så dum idè man hade. Och då blir man glad :)


     


Så dessa tre grupper har fått ny ägare och jag hoppas att dem blev nöjda :)

Nä nu är det dags att palta på sig och gå ut och skotta snö, tjoho !!!

Hur har ni det själva i snön och pysslandet ??? Skriv gärna en kommentar och berätta ! 

Ta det nu lugnt i detta väder och ha det gott !


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards