pysselvera

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Åsa Hult - 2 maj 2012 10:41

Jaa kan tacka solen och värmen för att man får gjort mer och framförallt brinner det bättre :)




Målade LOVE hjärtat vitt...

Fågelbadet lossade jag på och det såg bra ut men behöver brinna lite till.


         Klicka på bilden för större bild


Sedan har jag tagit mina småhjärtan idag och dekorerat med i olika former, så nu var det väntans tider igen :)))


pysselvera/Åsa 



Av Åsa Hult - 2 maj 2012 07:23

I det underbara vädret med en sol som visar sig så får det bli garaget en stund idag,

ska lossa formen till tredje fågelbadet. Även gjuta mer hjärtan tänkte jag och testa

att måla ett LOVE hjärta.....

Så hoppas ni också får en   dag så återkommer jag nog senare idag....


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards