pysselvera

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Åsa Hult - 6 maj 2012 21:05

Måste bara berätta att gjuteriet fortsatte efter jag bloggade 

tidigare idag :)

Testade att göra dörrstopp, tog en stövel och gjöt i den har

aldrig prövat det förut bara sett bilder hos andra betong-

fantaster. Så kameran hänger med mig ut när det är dags 

att lossa stöveln :) Gjorde även lite annat smått o gott

men som sagt bildbevis kommer  


Är ni intresserade av något eller bara har frågor så tveka inte utan skriv en rad vet ja :) Även alla facebookvänner :)


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 6 maj 2012 14:50



Här har ni exempel på ett för dåligt vibbat hjärta, nästan så jag skäms ucsh så fult ! Därför målade jag det

i vitt och har gjort ett hål så det kan hängas också, ja ja får se hur det blir sen......




Däremot mycket nöjdare med denna som man kan dekorera som man känner för.......




Experiment på gång...




Gjort ett "gäng" med hjärtan att dekorera i tex en blomgrupp, gjutit ännu mer sådana här idag......




Det var så länge sedan jag gjorde muffinsljus så jag gjorde ett par.......




Krukan ( om jag får säga det själv ) blev jag supernöjd med så sådana får det bli fler utav....




Tre fågelbad färdiga med tre olika storlekar på fåglarna och det i mitten är lite tunnare/inte-så-tjock som dem

andra, så jag ska kasta mig ut och göra ett till för det kanske är någon mer som tycker om fågelbad.....

Jaa, allt för nu återkommer:))


pysselvera/Åsa     

Ovido - Quiz & Flashcards