pysselvera

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Åsa Hult - 22 juli 2012 08:16

Oj nu var det jättelänge sedan jag blogga får bli skärpning...


 


Min lilla lilla hörna...jag och min man och goda grannar har hållt på och sätta tak och lite överflödiga

skivor på väggarna..


 


Hade besök av min kompis som är en baddare på att sticka den 19 Juli, så vi hade lite försäljning...


 


Har även satt upp en liten lapp om att komma och gjuta sin egen form.....det kanske är någon som vill

pröva..


 


Fick tag på en så annorlunda fågelbur som jag ska ha som dekoration och sätta in mina betongfåglar i,

kommer nog se lite småkäckt ut tror jag...

Ja så det har hänt en del sedan jag skrev sist och nu är det full fart med att gjuta, för det är ju nu som

säsongen är för mig iallafall som inte har någon värme i min hörna (   :(   ). Jag har grejer som ska lossas

på i garaget nu så hoppas att uppdateringen ska bli lite tätare nu...

Ha en bra dag jag återkommer :)


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards