pysselvera

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Åsa Hult - 23 juli 2012 18:03

Nu äntligen får jag visa några grejer jag gjöt häromdagen..


    Första bilden visar vad otroligt glansigt det blir runt botten när

man gjuter sådana skålar ( andra bilden ) som jag här lagt lite godis i :)


 1   2    3


1 : En Happinesstavla till..

2 : Testade att lägga strån i, blev ganska roligt..

3 : Hjärta med dekoration, ljushållare i glas med glasfågel på..


 


Min nya hylla till : pysselveras BETONGHÖRNA....( finns på facebook också )


   


De flesta som gjuter har ju testat ett blad, så jag fick också ge mig på det :)


Ha en bra dag så återkommer jag snart...


pysselvera/Åsa

                                      

                                                   




Ovido - Quiz & Flashcards