pysselvera

Alla inlägg under oktober 2011

Av Åsa Hult - 16 oktober 2011 09:04

Hej å hå, håller fortfarande på med husvagnen....


 

...vill ha in så mycket i lilla lilla vagnen så jag grejar fortfarande, har fått upp

lite på väggarna också.

Sedan blir det till att ställa sig i garaget ( burr ! ) och gjuta lite till, får nog bli

bla brickan "home" för nu vankas det julmarknad framöver i Västerlanda, supermysig marknad där det doftar nygräddade tunnbröd HELA DAGEN ! Dem

står och bakar hela dagen så doften på marknaden är helt okej ha ha !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 12 oktober 2011 10:03

Idag ska jag ta tag i min lilla lilla husvagn och flytta in

alla mina saker i det underbara  men kalla vädret.

Får passa på innan rusket kommer igen !

Jag och kameran tar tag i detta så återkommer jag med

lite bilder, kan ta sin tid idag för jag är både örehöna och

organisationsmänniska hm konstig blandning man är hi hi.....


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 8 oktober 2011 21:05


Nu äntligen är den färdig, och får jag säga något själv om den här så blev jag

supernöjd ! Det går ju att bara ställa den på en list och ha som tavla eller.......


 

...som här som en ljusbricka, rätt häftigt faktiskt !

Måssste göra mer !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 7 oktober 2011 18:32


  Ska se om jag kan hinna med och lossa

         på formarna till bokstäverna jag gjöt

         häromdagen imorgon, tror det är lagom.

         Får i så fall snygga till dem också ( om

         det blir lyckat ) ja det vanliga ni vet,

         slipa å`så. OCH NATURLIGTVIS GE ER

         LITE BILDER  .........................!

         Nä nu tror jag det står ljusfestival på

         schemat ( eller imorgon hm ??? )......


         pysselvera/Åsa 


Av Åsa Hult - 5 oktober 2011 11:44

På dagordningen idag hade jag bla garaget där jag

testade något nytt, nämligen bokstäver som jag

letat efter så länge......


 

Tanken är att det ska vara en bricka att ställa ljus på, så

det är väl bara att vänta å`se.....


 

Samma tanke här, hoppas verkligen detta fungerar. Man har ju

en bild i huvudet och det är ju den man ser.........hm ! Ska ta

in dem imorgon för vi har inget varmgarage som börjar behövas

nu i hösttider.

Och som alltid hoppas jag kunna visa lite bilder när dessa bränt

färdigt och blivit slipade å`så.......


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 3 oktober 2011 20:43


Ville bara göra ett förtydligande ! Jag pratade om att döpa husvagnen av den

anledningen att jag tänkte sätta upp någon sorts skylt på husvagnen, så 

JÄTTEVÄLKOMNA MED FÖRSLAG !!!


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 3 oktober 2011 17:06

Behöver allas hjälp att komma på ett bra namn !!!


 

Kom med förslag så är ni snälla !!!


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 3 oktober 2011 16:51

Nuu äntligen ska jag bära in mycket av mina saker i husvagnen !!!

Tänkte visa lite före och efter bilder, inte märkvärdigt alls men det

ser liiite trevligare ut !


 



Bara ett simpelt draperi och plädar runt

dynorna........


 



Samma här, plädar över dynorna och

lite dekoration i fönstret så ser det

betydligt roligare ut.......




Å`lite inredning ha ha

kunde inte hålla mig...!  


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards