pysselvera

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Åsa Hult - 6 november 2011 19:33

Hittade redan något i gömmorna...........




Gjorde iordning några strutar till en julmarknad som jag målade och sätte på ett sött band med änglar, i

den stora kan man lägga godis med papper på ( snyggt ) och den lilla kan man hänga i granen. Här kommer

lite mer bilder.....


 



Undrar ni över något så skriv en rad !


pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 6 november 2011 19:06

Eftersom mitt pysselrum är ett kaos just nu, så ska jag

ta tag i detta den här veckan som kommer. Har alldeles

för mycket saker, skulle behöva rea ut lite grejer. Det 

vore ju kul att lägga ut ett kort på rummet, men nejtack

det kan jag inte med.Men hittar jag något som kan visas

så gör jag det, kameran får vara med..........återkommer !!!


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 6 november 2011 11:27

Har precis lagt upp lite bilder på : Köpes/Säljes...Vänersborg/Trollhättan/Uddevalla och även Västra Götaland på Facebook, har nämligen lite kuddfodral och vasar. Tänkte att det kanske kan vara en perfekt julklapp !


         




Kuddfodralen är 45#45 cm med dragkedja och kostar 30kr/st ( har några av varje ) OCH Vasen är 30 cm hög och 

kostar 30kr/st ( har även här några stycken )

Är ni intresserade så skriv en rad !




pysselvera/Åsa    

Ovido - Quiz & Flashcards