pysselvera

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Åsa Hult - 13 november 2011 18:58

Nu har jag kollat vad jag ska ha med mig på marknaden, men

kom på att jag behöver en skåpbil för att få med mig allt o ja 

det är väl inga problem att ordna. Men man har ju bara ett bord

som utställare och det går inte ihop med alla mina saker....HM !


 



Så bland annat den här ligger ute på fb, men är ni intresserade så skriv en rad......




Samma här, vid intresse så skriv en rad.....


Har massa annat också som jag lägger ut här men tar småbilder men det är bara att trycka på bilderna så

ser ni bättre vad det är...


   



   



pysselvera/Åsa     

Av Åsa Hult - 13 november 2011 09:42



Ett tag höll jag på med kort så här är en liten samling, julkorten är i 3D och även

två stycken bröllopskort. Sedan är det också dopkort eller till den nyfödda......


För alla dessa kort tar jag 15 kr/st om någon är intresserad.


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 13 november 2011 09:28

Gjorde iordning några glaslyktor igår som får åka med på marknaden...


 


...juliga i härliga färger ! Eller vad tycker ni ????


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards