pysselvera

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Åsa Hult - 9 november 2011 22:07


Har som jag nämt förut fått grejat lite i pysselrummet och kunde inte låta

bli att göra ett tryck på ett ljus, en ängel som är så grann....




Också hittade jag två värmeljus ( stor modell ) med tomtar, lite kul å gå igenom allt man har

gjort och köpt genom åren....




Ursäkta bildkvaliteten.......


pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 9 november 2011 17:08


Det bidde mjuk pepparkaka och den smaka fullt godkänt, alltså godkänd att bjuda på när det kommer kaffe-

gäster och till min älskade man som älskar mjuk pepparkaka !

Jag passade på och göra några chockladbollar också, kanske får byta namn till Bakvera istället hi hi !


 


bakvera/pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 9 november 2011 09:44

Idag ska jag ge mig på att göra mjuk pepparkaka, har inte prövat det förut men handlat allt jag behöver så nu finns det ingen återvändo. Så kameran får väl följa med även i baket, hoppas det blir bra ha ha !!!

Annars är det fortsättning i pysselrummet som gäller så vi får väl se vad det blir för kort senare idag......


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards