pysselvera

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Åsa Hult - 18 maj 2011 13:05

En ny ljushållare......  

.....för blockljus fick det bli, inte riktigt klar men det är väl typiskt mig 

att visa grejer för fort. Det är sååå kuul !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 18 maj 2011 12:57


Jag min stjärna glömde att sätta ner en ljusform när det bränt en stund, så

resultatet blev bara en betongklump. Så bilden visar i stort sett en klump med

ett värmeljus på ( ööö ! ). Jatack tips tar jag gärna emot vad jag kan göra med

den här ! Ibland kallas jag örehöna, ja okej då ibland kan jag hålla med !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 18 maj 2011 12:50


Här har jag ett projekt som jag ska ta tag i, jag variera mig lite och tog grå

betong för en gång skull. Den blev så himla tung, men nu får jag ställa mig

med en kraftig fil och jämna till den tills jag är nöjd !

Annars va det faktiskt lite gassigt att gjuta in hjärtat också !


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards