pysselvera

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Åsa Hult - 30 maj 2011 18:20

Har varit ute och gjutit lite idag.......


 

....tänkte mig en form till blomma och ljus och lite dekoration.......


 

......i vanlig betong för en gång skull, har varit mycket vit betong !!!

Så nu är man sådär nyfiken igen, blir det bra tro ?!


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 30 maj 2011 10:59

Jaa, klok eller tokig jag vet inte vilket.........


 

....... men den här ska tömmas på inredning och byggas om i för att jag sedan

 ska kunna ha någon sorts försäljning !! Så jag har att göra......

Får se om det blir ett utav sommarnöjena !

Här mottages gärna tips på hur man kan göra inne i husvagnen, jag kan tänka

mig att det finns många kloka tips som inte jag vet så mycket om....hm...så snälla skriv

en rad !!!


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards