pysselvera

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Åsa Hult - 13 maj 2011 18:12

Har dekorerat tre olika hjärtan som jag gjutit......


   


....det första satte jag bara på en guldängel.....

....det andra satt jag och knåpa ihop två pärlhjärtan med en liten

ståltråd i guldfärg ja och klistra på....

....OCH till sista bilden börja jag med att gjuta in det röda hjärtat

i betongen men det blev så blekt och konstigt så jag satte ett likadant

på också !


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 13 maj 2011 11:56

Yes, jag lyckades.......


 

.....med att göra hål i hjärtat när jag gjöt, så man kan hänga upp det !

Detta hjärta hamnar nog på altan som lite dekoration !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 13 maj 2011 11:49

Jaha nu var jag där igen ! Var tvungen att testa att gjuta fast ett brudpar i betongen

med ett litet värmeljus till.......


 

....... evig kärlek kallas detta tror jag, ha ha !!!


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 13 maj 2011 11:42

  

Här bidde det luftbubblor igen !!!.......men inte så det stör, tycker " gjutar`n "

i alla fall.....

Eller vad säger ni ???


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards