pysselvera

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Åsa Hult - 15 juni 2011 10:18


Ett nytt experiment med lite dekor för tex taklök som här......

Ska gjuta ungefär samma idag med bara ornament och en större form, ja 

är tanken ialla fall ......( oops kom på att det är skolavslutning imorgon också,

det är lite som ska förberedas där också ah jag hinner nog ! ) Dagen är ju lång,

och när man är i gjuteriet är det svårt att sluta när man får idee`r !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 15 juni 2011 10:05

Prövade en större form häromdagen med hjärtform i....... .....men typiskt mig

att vara för snabb......


   

...det kunde allt få bränna lite till å ena kanten släppte lite ja den blev så tunn,

men hade jag väntat någon dag till hade det fungerat. Så jag ska pröva en ny

idag tänkte jag ! Fast i vit betong, och den på bilden går ju faktiskt att ha som

fågelbad eller plantera en blomma i så helt bortkastat var det väl inte....


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards