pysselvera

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Åsa Hult - 20 juni 2011 18:18

   Kunde inte hålla mig så jag gjöt två grejer till.........


 

 ....som den här, min tanke är att ta bort blommorna när det bränt färdigt för 

att få själva blomformen bara ! 


 

Här tog jag en porslinsblomma i grått och tryckte ner litegrann som jag tror kan

bli snyggt till den gråa betongen ! 
Men vet ni att det värsta som finns med att gjuta är att ha tålamod och inte ha

för bråttom, det är jättesvårt MEN sååå oootroligt kul !!! Japp, alltså bara att

vänta....vänta.....vänta....!


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 20 juni 2011 06:33


     Nu var det väntans tider igen....... i garaget hi hi !    


     

Gjöt en form igår med lite ornament dekoration, ska bli lite intressant å`se när

det blir färdigt.....


   

..... tog även detta hjärta å`gjöt i, IKEA har bra barnlampor !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 20 juni 2011 06:24

   



Hade inget för mig och var lite " pysslig " så

det fick bli några kort av allt överblivet

papper som jag har kvar sedan jag gjorde

kort för längeee sedan......


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 20 juni 2011 06:17

Gjorde ju ett betonghjärta för någon dag sedan.......


 

.....och det kom allt till användning även om jag misslyckades lite, men min

älskade man hjälpte mig att slipa till den å och det blev mycket bättre ! Så det

" bidde " ett fågelbad.....


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards