pysselvera

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Åsa Hult - 22 juni 2011 09:43


Betonghjärtat klart !!!  Det blev ju okej, jag testade att lägga på rosorna ( satte

ej fast dem, för köparen kanske har andra idee`r ) och det är ett alternativ....


 

.....här lade jag till mindre rosor ( det är rosor i vit betong )....


 

...eller rentav ett bröllopshjärta där man kan dekorera med bara röda hjärta

eller om man kan hitta ett fint brudpar. Här lade jag bara brudparet ner eftersom

det är platt för att få lite känsla om hur det kan se ut.....

Men det är inga problem för mig att göra ett hjärta och ställa brudparet upp om

det skulle finnas intresse.


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 22 juni 2011 09:32

Nu äntligen....


 

....kan jag visa min betong ljusbricka eller är det kanske en blombricka, ja för

en kruka alltså ?? Det är bara att avgöra själv ! 

Men snart är det nog dags att ställa sig och sälja lite för det börjar bli lite 

mycket nu......det får bli vid en sommarauktion tror jag...


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards