pysselvera

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Åsa Hult - 4 juli 2011 13:21

 



På första bilden har jag gjort ett hjärta i grå

betong som fortfarande måste ligga någon dag

till före jag hittar på något mer med det......

Andra bilden visar ett hjärta som jag redan

har gjort en gång förut, men detta ligger

i formen än, ska ej ha för bråttom !

Men kan sedan användas som tex fågelbad.....

Resultat kommer..................


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 4 juli 2011 13:12


En liten ide`jag fick till detta hjärta var att sätta minihjärtan i vita pärlband,

vad tycker ni ??????????

Som tex bröllopsgåva eller dekoration på bröllopet runt välkomstdrinkarna...!

Tar gärna emot en kommentar !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 4 juli 2011 13:05

Hjärtdekorationer i olika former........


 

Här är en form med en liten form i för tex ett blockljus ( gruset är tyngd just

nu när det bränner om ni undrar )..........


 

En annan variant med två hjärtan, alltid lika intressant och se om man lyckas...

ja det blir väl alltid något ! 

Som alltid : Fortsättning följer.............


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 4 juli 2011 12:59


Gjorde ett par hjärtan i vit betong som jag tänkte jag kunde dekorera med

kanske.......


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards