pysselvera

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Åsa Hult - 27 juli 2011 18:03


Har varit i vårt kära garage och gjutit en stund nu......




.....det blev vanliga små hjärtan

att tex fästa på större saker jag

gjutit.....


   

.....och så blev det denna ovala form och ett annat sorts hjärta i rött som jag har

men inte använt så mycket.....


 

...OCH så min nyinköpta zinkform där jag också testade mina röda hjärtan !

Så när det är färdigt kommer det mer bilder, antingen jublar jag för det blev

okej eller tvärtemot   !!!

( Jag missade att trimmern stod kvar och väntade på mig i trädgården....så jag vet vad jag ska göra nu....)


pysselvera/Åsa




Av Åsa Hult - 27 juli 2011 16:33

 


Ska ut om en stund och

inviga mitt hjärta i vit

betong ( ja, trädgården

har jag å familjen grejat

med idag, så nu får det bli

lite gjutning en stund ).

Kameran tar jag naturligtvis

med mig så ni får se på lite

bilder troligtvis senare idag !


pysselvera/Åsa 

 
Ovido - Quiz & Flashcards