pysselvera

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Åsa Hult - 6 juli 2011 21:19


      Passade på att stå på gården idag eftersom det var auktion,

                 det var trevligt och underbart VARMT men klaga vågar jag

                 inte göra ( på värmen alltså ! )


                     

                  Så här såg det ut..........


 


                  Lite mer bilder.............


                 pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 6 juli 2011 21:04


Här har ni resultatet av min form med hjärtan.............jaa tänk er en liten

taklök i här eller fint grus och blockljus eller värmeljus....


 

......en mindre modell med hjärta, men något djupare och SÅLD ! Jättekul !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 6 juli 2011 20:40


Så här blev mina hjärtan jag gjöt häromdagen.....................


 

........jag testade att lägga ett på mitt större hjärta men satte ej fast det, jag

tror ju på att det kan vara roligt att få dekorera själv efter tycke o smak !

Eller vad har ni för åsikt ????


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 6 juli 2011 08:10

     Hm hinner jag månntro ? Har en del att göra men klurar

                på om jag skulle ställa mig ute idag och ha lite för-

                säljning av alla grejor jag gjort, får ju passa på när

                det är auktion på gården. Och vädret har jag nog med

                mig idag också så det är bara ut och lossa formar i

                garaget, slipa till det snyggt och börja planera ett ja kanske

                två försäljningsbord ! Så får det nog bli !

                Men naturligtvis kommer det bilder på det som är färdigt

                idag och kanske en liten bild på försäljningsborden också.

                Återkommer.....


                pysselvera/Åsa       

Ovido - Quiz & Flashcards