pysselvera

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Åsa Hult - 18 januari 2012 08:25

  Måste ju berätta att min före detta lilla husvagnsbutik ska ut på nya äventyr, den ska få en " MAKEOVER "  !!! Och kan säga så mycket som att det ska inte lagas eller renoveras för att den ska bli fräschare !!!

Så detta måste ni följa för det är inget man gör i vanliga fall, det kan jag lova   !!!

Fortsättning följer.....


pysselvera/Åsa 


                                    

Av Åsa Hult - 18 januari 2012 08:02

Fick för mig att göra något litet som inte krävde att man skulle belamra hela pysselbordet..........




...så det "bidde" servettvikning.........




...men eftersom resultatet inte blev så bra   så säger jag bara : Varsågod att pröva själva !!!!!

Tulpanen gick väl att göra men...Näckrosen var ingen höjdare eller så är det bara så att mina pysselhänder

är inte gjorda för avancerad servettvikning hi hi !!

Ja ja alla, lycka till och berätta gärna om ni testar det är alltid kul och höra om det är någon annan som lyckas,

å`det tror jag absolut. Fortsätter nog med min betong istället  ......


pysselvera/Åsa  

Ovido - Quiz & Flashcards