pysselvera

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Åsa Hult - 30 januari 2012 11:45

Här va det mer bak !!!


 


Detta är något som brukar gå hem hos dem flesta, vad är det då ? Silviakaka !

Mumsfillibabba så gott det är !

Antagligen tillbaka till spisen i eftermiddag igen med kameran i högsta hugg, skriver snart igen...


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 30 januari 2012 08:47

   Äntligen är januari snart slut, som ni förstår är jag ingen vinterfantast jag bara

             längtar efter   och ännu mer   så jag kan gå ut till ett varmare

             garage än nu. Nu suger det väldigt i gjuteritarmen så har jag även beställning

             som jag skulle vilja komma i gång med snart och även min kära moster ville vara

             med mig och gjuta lite. Så nu räknar jag nästan ner varje dag som går, men medans

             jag väntar har jag en 40-åring att greja till, ja baka iallafall, sedan har jag en 14-åring

             som säkert också har lite önskemål antar jag. Men det är bara kul !!!! 


             Skulle vilja höra er åsikt om den här bloggen, har ju haft den ett tag nu så jag skulle

             bli jätteglad för både ris och ros ??????????????????????????????????????????????????????????????


               

             " En del av mitt lilla gjuteri ! "


             pysselvera/Åsa


            


             

Ovido - Quiz & Flashcards