pysselvera

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Åsa Hult - 28 januari 2012 18:25

Började baket med ett experiment........




tänkte gjort havreflarn men hade naturligtvis inte allt hemma så jag testa havrekakor. Men inte på det

hederliga sättet utan jag smeta ut hela kakdegen och skar fyrkanter före den skulle in i ugnen, plus att

jag är tokig i kaffesmaken på allt jag bakar så sagt o gjort jag tog kaffe i. Resultatet då ? Nja för det

första är inte havrekakor så roliga tycker jag och smaken blev väl inte så annorlunda direkt så det blir

  !


Sedan "bidde" det hallongrottor men utan hallon.....




och dem var helt okej, men mina kallas för kolagrottor. Jaa det var bageriet ha ha idag ! Lär nog komma

lite till om min lilla bakhistoria till min älskade 40-åring......


pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 28 januari 2012 11:37

Skrev visst om 40årspyssel en annan dag men det sket sig

pga jaa min spöksjukdom som jag hatar just nu. Strunt samma

nu kör jag igång med pysslet så till kvällen ska det finnas lite

bilder också, så kameran å jag återkommer....................


 


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards