pysselvera

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Åsa Hult - 9 augusti 2012 21:44

Har en länk på min blogg som heter Hemlängtan och den fungerar

bara för facebookanvändare, så gå in på : Hemlängtan Nossebro

så hittar ni den. Absolut värt att ta en kik, jättefina saker :)


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 9 augusti 2012 21:29

Japp lossat blev det idag på formarna,

så imorgon kan ni räkna med att det kommer

ett "gäng" med bilder. Ska bara slipa till dem

lite och så...

Har förresten inhandlat lite nya grejer idag

som är åt bla jultiden, ja inte bara till jul

ska i alla fall bli riktigt kul att göra något

nytt :) Så jag återkommer imorgon...


Ha en fortsatt bra kväll !

pysselvera/Åsa   

Av Åsa Hult - 9 augusti 2012 08:09

 


Igår satte jag upp bilder på väggen i :Pysselveras BETONGHÖRNA. Gjorde lite collage på allt jag gjort

( nja inte riktigt allt, tabba mig med datorn för ett halvår sedan och allt bara försvann inklusive alla

alla bilder på allt man gjort med familjen plus allt jag pysslat med, så det var bara att börja om från 

noll med datorn :(  ) ja men i alla fall det jag hade i kort som jag sysslat med. Kan ju vara bra att visa

för det är ju en del julpysselbilder och det är bara 4 månader kvar till jul :) Så snart är det dags att 

pyssla åt de hållet...

  Ska ut i det soliga vädret en snabbis och kolla mina formar om det går att lossa lite kanske...  


Ha en go dag !

pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards