pysselvera

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Åsa Hult - 23 augusti 2012 12:20

 


Det är alltid praktiskt att göra två i en , på båda finns det text. Visar naturligtvis när det är helt klart :)


 


En vanlig lykta men väldigt snygg....å enkel som är ett favorituttryck jag har !


 


Lite glitter fick det bli också, ska bli kul att se när det är klart hur det fungerar....


 


Och till slut mitt hjärta med stenar och glasbehållare med fågel på...

Allt för idag..nä förresten gjorde mer tomtestrutar också, ja men nu var det allt för idag :))

Ha de gott !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 23 augusti 2012 09:29

Måste bara få visa mitt hängande blad....


 


...som jag bara dekorerat tillfälligt för att visa er något man kan göra.

Ja, det närmar ju sig juletider, kanske julklapp för den som "har allt" :)

Nä nu ska jag ut å gjuta spricker av ideèr !!!


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards