pysselvera

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Åsa Hult - 14 augusti 2012 18:45

   


Gjöt i strutar idag som jag sedan vänder på och i

slutänden är det tänkt att bli en tomte, tack för 

tipset än en gång Rebecka :)

Små hjärtan med ståltråd fick det bli också

för att använda till tex egenhändig krans kanske...


   


Skål med två hjärtan som dekoration och strutar

som ska bli intressant å se om det fungerar med papp

som jag är lite skeptisk till. Men men bara vänta och se !


  Klicka på bilderna så blir dem större


Hjärta igen lite större att kanske bara skriva på och sätta i tex julgruppen :)


God fortsättning på kvällen !

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 14 augusti 2012 07:55

Morning !

Har vaknat upp till   här, underbart ! Och det betyder förstås

också att jag kan gå ut och gjuta lite eftermiddag, ja tänker på att

det är lite kallare på nätterna o så...med vårt garage utan värme.

Hm, ska nog hitta på något därute i garaget så jag kan få lite värme   !

Så vi får se vad dagen bjuder på så kanske kameran får jobba också,

och i så fall återkommer jag redan idag/kväll.


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards