pysselvera

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Åsa Hult - 8 augusti 2011 21:43


Kollade runt på nätet idag och hittade Panduros tävling så jag var ju tvungen

att lämna ett bidrag och vara med.........  

....så jag skickade in denna bild eftersom bla ornamentet kommer från Panduro.

Alla som har facebook kan gå in och rösta så har ni inget annat för er och känner

för att rösta på lite vit betongdekoration så jatack jättegärna !!!!  


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 8 augusti 2011 17:31


Oopps i did it......not !


 

Jaa så här kan det gå när inte haspen är på    !!!

Antagligen väntade jag för länge innan jag tog den ur formen jaa och då kan man

få detta resultatet istället........men skam den som ger sig jag måste nog pröva

en gång till det ska väl bli bra någon gång !

Har haft lite paus i " gjutsuget " men nu får jag nog ut i garaget igen......

och i så fall är det förstås med kameran i högsta hugg också.


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 8 augusti 2011 17:18

    Jag utlovade bilder på det jag gjöt sist gång.........


 

 ....ett vanligt hjärta jag tänkte jag skulle ha att dekorera något med kanske....


 

...typiskt mig ( igen ! ) att inte göra färdigt den först före jag visar den, det

är slipning som fattas....


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 8 augusti 2011 10:37

 Efter en semestertripp ska jag snart ut i garaget

            och ta kort på det jag gjöt som jag slängde ut

            bilder på i förra inlägget ( tror jag det var ).....


            Bara frågor eller intresserade av något så skriv en

            rad antingen på mailen eller på bloggen som en

            kommentar eller i gästboken......

            Välkomna !


            Vardagssysslor väntar sedan fram med kameran

            och ut i garaget, kan säga redan nu att zinkhjärtat

            gick åt skogen ! Hm !


            pysselvera/Åsa 

Ovido - Quiz & Flashcards