pysselvera

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Åsa Hult - 26 augusti 2011 11:09


  I helgen får det nog bli lite gjutning av alla de slag

             och kameran följer med, så mer bilder blir det också

             även om det är lyckat eller misslyckat. Som tittare på

             bloggen kan jag tänka mig att resultat åt båda håll 

             är roligast att se på, eller ? För just med den här 

             hobbyn kan det gå åt skogen om man tänkt lite fel,

             tex att det blir för skört m.m Ja ja bara mumlar,

             återkommer......


             pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 26 augusti 2011 09:01


Så här blev min tavla jag gav mig på

häromdagen eller ja rättare sagt igår,

minnet är kort men gott ha ha !


 

Får nog göra några stycken innan jag är hundra nöjd, man blir kräsen mot sig själv när man pysslar. Men den var rolig att göra !


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards