pysselvera

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Åsa Hult - 24 augusti 2011 10:20


Minnet är kort men gott ! Blev osäker på om jag visat detta "verk" ha,ha som jag först gjöt i vanlig grå betong med dekoration och sedan har jag målat den.


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 24 augusti 2011 10:17


Formen från Hemköp......




.....gav detta resultat !!! Bra affär hi,hi !


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 24 augusti 2011 10:04


Här är en annan tavla jag gav mig på ! Själva tavlan är vit betong och sedan har jag målat hjärtat svart och ett svart band till upphängning.


 

Ett annat alternativ på samma tavla, kanske inte så dumt det heller........

Eller vad tycker ni ?


pysselvera/Åsa

E

Av Åsa Hult - 24 augusti 2011 09:58


Misslyckad ?????  

Absolut, jag själv tyckte inte den blev så fager men men det är bara att göra ett nytt försök !


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards