pysselvera

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Åsa Hult - 31 augusti 2011 21:31


  Kom på något jag ska fråga alla som bloggar ! Vet någon hur man tjänar pengar på sin blogg genom reklam ( tror jag ) och i så fall kan ni förklara på ett enkelt sätt hur man ska göra ?????


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 31 augusti 2011 08:11


    Presentation   



Har uppdaterat min presentation,

så gå gärna in och titta.


pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 31 augusti 2011 07:33


Gjöt ett fågelbad för några dagar sedan som här på bilden fortfarande är i formen, har inte bränt färdigt än men snart så..........


 

 ....i väntans tider ha ha ! Ska eventuellt dekorera med en fågel på också, så får vi se hur det blir. Bilder kommer på ett färdigt fågelbad , men den ska ju fixas till när den kommit ur formen också ! Är nog lite petig utav mig när jag gör något, klart man kan misslyckas men som jag nämnt förut blir man kräsen mot vad man själv gör. Nog om detta......bilder kommer.


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards