pysselvera

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Åsa Hult - 8 december 2010 18:53

 

Vad passar inte bättre än denna jättetomten i dessa tider !

Av Åsa Hult - 8 december 2010 14:15

  

Tänk vad man kan hitta på med tema änglar ! Sådana här strutar som jag målat och satt på ett jättesött band hade jag med mig ut på en julmarknad och fyllde den med godis också. Jag brukar vara ute på ca 3 julmarknader om året, har varit i jag tror det är 3 år nu, det är jättekul ! Alla har har ju sin egen personliga prägel på sina hemgjorda/halvgjorda saker, det tycker jag är kul.



Av Åsa Hult - 8 december 2010 14:04

  

Som jag nämnt förut så har jag fått lite nippran på änglar så en tavla var jag ju tvungen att göra, blev faktiskt nöjd...det är man ju inte alltid när man prövar allt pyssel som finns !



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards