pysselvera

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Åsa Hult - 18 december 2010 22:45

  

Den här fick jag göra i ordning idag till en som skulle ge

bort en liten julklapp, var på snällhumör/julhumör så jag

skicka med två ljus extra och slog in som julklapp. För samma

pris, man ska vara snäll till jul va?!

pysselvera/Åsa


Av Åsa Hult - 18 december 2010 22:22

  

Dessa två ljus har jag gjort trycken på ,inplastade för leverans, har dem ute

till försäljning ! Är någon intresserad av ljusen skriv bara en kommentar eller

i gästboken så svarar jag, lämna gärna mejladress!

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 18 december 2010 18:04


Här har jag bara gjort en enkel grupp med värmeljus och hållare, men däremot

har jag dekorerat krukan. Nu säger jag det igen : enkelt å snyggt !  

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 18 december 2010 07:58

  

Vilken ängel ! Den är så fin i ansiktet, jag tycker att en del änglar man ser kan ha

så konstigt ansikte. Har ni tänkt på det någon gång ?

Så den här ängeln använder jag i mina dekorationer för den ser inte konstig ut

och en liten ängel i något man gör med tex ljus kan vara lite rogivande !

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 18 december 2010 07:38

  

  Lite juligt får det vara i grupperna jag gör så tomtemor & tomtefar fick va

med här, deras kläder är av bla lite sammet. Lite mysig, och den blev såld fort

också, och det är alltid uppskattat för en pysslare !

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 18 december 2010 07:23

  

Jag tycker att betong är så läckert men den här är köpt, det var före jag själv börja greja med betong som jag hittade den här, men tyckte det passade med små " sten "-ljus och dekoration. Eller va säger ni ??  

pysselvera/Åsa 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards