pysselvera

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Åsa Hult - 22 december 2010 11:29

    


   Intresserad ???    

Här har jag mer 3D-bilder som bara ligger, dem små bilderna " 1 år baby " är 4 cm gånger 6 cm OCH dem större bilderna är 7 cm gånger 10 cm, är ni intresserad skriv i gästboken eller kommentar så svarar jag !

pysselvera/Åsa


Av Åsa Hult - 22 december 2010 10:40

  


   Intresserad ????    

Här har jag några färdiga 3D-bilder med brudpar som bara ligger eftersom jag gör

så lite kort nuförtiden, bilden längst ner till vänster finns inte, men jag tänkte för alla kortmakare om det finns något intresse och framförallt slipper ni sitta själva

å klippa å få ihop ??????  Bilderna är 4cm gånger 6cm ! Skriv en rad i gästboken eller kommentera så svarar jag !

pysselvera/Åsa



Av Åsa Hult - 22 december 2010 10:29

  

Julblomma från våra goa grannar !

Väldigt läcker, oj oj oj tänk om man

kunde göra en sådan här också !

Det finns då ingen hejd på idee`r, tack

än en gång för blomman goa grannar !

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 22 december 2010 09:49

    


Nu är jag nöjd igen, gjorde en kudde igår som blev helt okej ! Jag bara älskar

änglabilderna dem är så mysiga, fridfullt på något sätt på en mjuk kudde !

Skriv gärna en rad och kommentera, vad tycker ni, är det någon som håller på

med samma saker som jag, skriv gärna !

pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 22 december 2010 09:41

Den här lilla gruppen skickade jag iväg nu på morgonen som en liten julhälsning,

det behövs inte varken så mycket eller så stort för att glädja någon ! Eller vad tycker ni ??


pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 22 december 2010 09:32

JAG LYCKADES ! Skam den som ger sig !   


Kolla här, smarrigt va ?! Men dem blir inte långlivade härhemma för dem ska jag ge bort till några som behöver lite upppiggande julgodis just nu !

pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 22 december 2010 09:25

  


Min dotter kan däremot baka lite utav varje ! Här har hon gjort kladdkakemuffins

med vit chocklad i mitten och dekorerat silverpärlor av det ätbara slaget, bra jobbat fröken fräken !  

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 22 december 2010 09:13

  

Här kommer bildbeviset på mina så kallade " Snöbollar " som inte ser för världen

ut , men smakar desto goare ! Jag ska inte prova igen men jag bjuder på detta,

ett gott skratt förlänger livet och det stämmer nog HI HI !!!

pysselvera/Åsa



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards